4 kolejne KROKI DO ZWIĘKSZENIA SPRZEDAŻY W E-SKLEPIE

Przedstawiam kolejne sposoby na zwiększenie swojej konkurencyjności na rynku e-commerce.

CONTENT MARKETING DŹWIGNIĄ HANDLU

Content marketing polega na dostarczaniu odbiorcom wartościowych treści. Dzięki temu możemy z nimi nawiązać trwałe, długofalowe relacje. Należy zadbać, aby tworzone teksty spełniały podstawowe kryteria. Pierwszym z nich jest unikalność, tj. muszą być napisane samodzielnie lub przez osobę, której zostały zlecone. Po drugie, musi ich być stosunkowo dużo. Po trzecie treści powinny być jak najlepszej jakości.

Warto zadbać, aby dostarczane materiały miały związek z branżą, w jakiej specjalizuje się dany e-sklep. Pozwala to nie tylko na utrwalenie wizerunku marki, ale również na umieszczenie linków kierujących do poszczególnych produktów. A stąd już krótka droga do zwiększenia sprzedaży.

SPRAWNIE DZIAŁAJĄCA WITRYNA

Nie trzeba nikogo przekonywać, że sprawny, prosty w obsłudze e-sklep to jedna z największych przewag konkurencyjnych. Kto z nas lubi spędzać długie kwadranse na kiepsko działającej stronie? No właśnie.

Klient powinien móc jak najszybciej wyszukać interesujące go produkty. Mowa nie tylko o czytelności witryny, ale i o szybkości wczytywania poszczególnych podstron.

Od czego zależy szybkość ładowania się strony? Ma na to wpływ rodzaj używanego oprogramowania sklepu internetowego. Do innych czynników należą m.in. ilość wtyczek i rozszerzeń, czy rozdzielczość i wielkość grafik.

gromadź i wykorzystuj dane, czyli ANALITYKA INTERNETOWA

Im więcej danych dotyczących zachowań użytkowników na stronie zgromadzimy, tym lepiej. Co daje nam analityka internetowa? Możemy dzięki niej prześledzić, jakich słów kluczowych używają osoby odwiedzające naszą witrynę. Pozwala to nie tylko określić efektywność działań pozycjonujących, ale również na bieżąco je udoskonalać.

Prawidłowo przeprowadzona analityka internetowa pomaga zoptymalizować ścieżkę zakupową. Wskazuje bowiem problemy związane z działaniem serwisu.

LINK BUILDING, CZYLI BUDUJ PRZEWAGĘ

Link building polega na pozyskiwaniu jak największej liczby linków zewnętrznych, prowadząych na naszą stronę internetową. Dla robotów Google istotna jest zarówno ilość linków, jak ich jakość. Warto zadbać zatem o ich wiarygodność, aby wzmocnić swoja pozycję w wynikach wyszukiwania.

Similar Posts